15. 6. 2012

Finance: Jak mě naštvali v bance


Nebojte se, nebudu vám popisovat svoje konflikty se zaměstnanci a produkty jedné z největších Českých bank (to velké Č by mělo napovědět:-). Ale poté, co jsem na většinu svých otázek dostal odpovědi typu „nejde to“, „nevím“, začal jsem jednat. Loajalita k jedné bance zmizela a já jsem rozprostřel svoje finance do různých malých bank. Nakonec jsem „obsadil“ pět různých bankovních institucí – osobní účet, spořící účet, termínovaný vklad, akcie a dlouhodobé investice. Výběr mi dal trochu zabrat, ale řídil jsem se hlavně tím, abych za svoje co nejmenší peníze dostal přesně ty služby, které potřebuji a nic navíc (žádné body, soutěže, bonusy, slevy, záruky...).
V dalších článcích se pokusím popsat obtíže spojené se změnou účtu a hlavně jejich řešení. A také nějaké nápady ohledně osobních účtů.
A rada nakonec – nenechte ze sebe dělat v bance blbce. Kupodivu jsem zjistil, že téměř na každý můj požadavek existuje v Česku vhodný produkt.

Žádné komentáře:

Okomentovat