9. 7. 2012

Nejlepší stránky o cestování (3) – TravellersPoint


Portál TravellersPoint má v podtitulu všechno důležité – průvodce, mapy, ubytování, fóra a blogy. To všechno můžete na stránkách TravellersPoint najít. Podle článku The 20 Best Travel Websites on the Internet, je komunita tohoto portálu sice malá, ale zato disponuje neocenitelnými informacemi a zkušenostmi. Článek doporučuje před každou cestou „zkonzultovat“ itinerář s TravellersPoint.
Zkusil jsem do vyhledávacího pole portálu zadat výraz „czech“. A jaké byly výsledky? Mnoho fotografií, nabídka ubytování v Brně, Praze, Českém Krumlově a Karlových Varech (například v Krumlově se jednalo o 36 zařízení), 148 destinací (jako například Linz, Žilina... po chvíli jsem zjistil, že většina destinací se váže na klíčové slovo Czech Airlines :-), odkazy na blogy a seznam členů komunity.
Zkusil jsem i výraz „Czech Republic“ a výsledky mě příjemně překvapily. Na obrazovce mám základní informace o naší zemi, včetně zajímavých odkazů. Naprosto mě dostal seznam 77 památek a zajímavostí ve Znojmě.
Nebude to dlouho trvat a začnu plánovat svoji letní cestu, tak už se těším na informace z TravellersPoint.

Žádné komentáře:

Okomentovat