16. 3. 2012

Hamster a 80/20 – vyhodnocení (4)


Ještě se vrátíme k únorové statistice. Je to hlavně proto, že se musím pochválit. V únoru jsem odpracoval (ale připomínám, že skutečně odpracoval, protože v evidenci není zařazena například doprava na služební cestu, obědy a podobně) 150 hodin. To je 7,14 na jeden pracovní den (vlastně víc, protože jsem měl jeden den dovolenou) – zaměstnavatel by měl asi radost, já zatím příliš ne. Ale je třeba poznamenat, že 31 hodin jsem pracoval takzvaně na sebe – plánování, psaní blogu. A je tam také nějaké vzdělávání. Z obojího sice zaměstnavatel těží, ale není to přímou součástí mé práce.
Hamster zobrazuje i další statistiky. Nejvíc práce udělám v úterý – pondělí je rozlítané a v úterý jsem ještě poměrně čerstvý – průměrné „pracovní“ úterý má 10 hodin. Nejméně v pátek (tady to zkresluje ta dovolená) a o víkendu. Práce začíná ráno kolem osmé, kromě pondělí a samozřejmě víkendu. Nejpozději končí ve středu a ve čtvrtek – po půlnoci. Činnosti vázané na kancelář se krásně vešly mezi devátou a patnáctou hodinu, zatímco ráno se věnuji spíše projektům, tak večer je zaměřený na administrativu a hlavně mé soukromé záležitosti.
Ještě musím do příštích měsíců odstranit zprávu – S 40 procenty všech dat kratších než 15 minut se zdá, že jste pilná včela. Rozhodně nechci být včelou a už vůbec ne pilnou!

Žádné komentáře:

Okomentovat