22. 10. 2012

Mobilní aplikace pro zlepšení produktivity


V poslední době jsem zatoužil pozměnit softwarovou výbavu mého Androidího telefonu. A hledal jsem nějaké aplikace, které by mně pomohli zlepšit produktivitu mých běžných aktivit. Protože mobil mám na rozdíl od počítače pořád u sebe a zapnutý, tak se to přímo nabízí.
Udělal jsem si rychlý průzkum a našel doslova zajímavých prográmků:
  • Any.DO – jednoduchý a intuitivní To-Do list, který podporuje gesta. Má i další zajímavé funkce – například hlasové zadávání nebo mazání položek zatřesením telefonu. Jestli vám Any.DO nebude vyhovovat, zkuste například GTasks nebo Astrid Task/To Do List.
  • Zaarly vám pomůže při nákupech. Zadáte, co chcete a kolik jste ochotni za to dát, a pak už jen čekáte na nabídky. Upřímně řečeno, tahle aplikace mě hodně zaujala, takže se s ní ještě na našich stránkách setkáte.

Ale mé hledání ještě nekončí. Alespoň do té doby, dokud nepřejdu na jinou mobilní platformu.

Žádné komentáře:

Okomentovat