5. 12. 2012

Finance: Jak mě nejdřív naštvali a nakonec pomohli


Moje banka mi začala házet klacky pod nohy. Například, když jsem chtěl rušit jednu službu (samozřejmě placenou), najednou zrušili dvě (samozřejmě bezplatnou, kterou jsem prokazatelně používal). Tak jsem se rozhodl zažádat o kreditní kartu jinde. Proč bych měl platit za službu někde, kde mě spolehlivě naštvou při každé návštěvě?
Další banka byla na rozdíl od té první v pohodě. Komunikace zásadně přes internet. Navíc jsem se strefil do akční nabídky. Všechno šlo jako po drátkách – vyplnit formulář, odeslat a čekat. A jaký byl výsledek? Dopis ve znění typu „Vaší žádosti nebylo vyhověno a my nejsme povinní Vám říct proč...“ . Tahle arogantní argumentace mě rozpálila.
Takže následovala další analýza nabídek kreditních karet. A našel jsem kreditní kartu UniCredit Bank. Pro mě byla výhodná, pracovnice v bance ochotné, komunikace příjemná. A výsledek? Vaí žádosti nebylo vyhověno...
To samozřejmě není konec. Stačilo doplnit požadované údaje s pomocí internetu a pracovnice na lince, která mě zásobovala informacemi a různými variantami. Kartu mám doma a krásně funguje.
A na závěr dvě informace:
  1. Toto není PR článek ani reklama.
  2. Dvě banky, kde jsem nebyl úspěšný a především spokojený, byly Česká spořitelna a Citi (tam už jsem svoji stížnost tlumočil).

Žádné komentáře:

Okomentovat